Keresés ebben a blogban

2018. június 16., szombat

Varró Dani - átiratok a szobatisztulás kezdetén

Szeretem a verseket. Sok verset tudok is. 

Sokat át is írtam már, amiket unalmasnak találtam. Meg gyerekdalokat. Néha össze-vissza keverem, és sokkal jobb lesz a vége, mint eredetileg a két egyszerű gyerekvers. 

Anya néha, amikor már megunja a klasszikusokat, előáll egy-két kortárs szerzeménnyel, amelyek között vannak viccesek is, például a Varró Dani bácsi Badar Madárhatározója. 
Nade abban van egy rész, ami kérem, a kakiról szól. Vagy hát arról is: 

"Szép madár a csuszka, 
kimondottan guszta. 
Rákakált a buszra, 
csúf madár a csuszka."

Nade. Nekem meg mindenki hóóóónapok óta arról papol már, hogy hova kell, meg hova nem kell kakilni. Szóval inkább kijavítottam Danibát is. 

"Szép madár a csurka, 
rákakált a buszra. 
A bilibe kell kakálni, 
azt mondta a nagyika."

hát nem jobb így? De. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése