Keresés ebben a blogban

2016. május 11., szerda

Asszem zenész leszek

Érdekel engem a zene. Nagyon.
Amikor énekelnek nekem, arra is nagyon figyelek,
amikor az autóban szól a Budapest Bár, attól is megnyugszom,
amikor a templomba belépünk, lenyűgöz az orgonaszó,
meg hát, amikor múltkor a másodunokatesómék vigyáztak rám, és hát, valljuk be, eleinte nem voltam velük túl kedves, mert Anyát szerettem volna visszakapni, akkor is a Palya Bea néni hangja volt a nyerő, amitől végül megbékültem, mert hát az ő hangját a pocakban is sokat hallottam már.


Mostanában pedig saját zeneszerzéssel is kísérletezem: például szerintem naaagyon izgalmas hangot ad ki, amikor hajnalban a pelenkázóasztalról nagy ívben, határozott sugárban lepisilek a fémből készült kuka tetejére. Nem is értem, miért mondják a csúnya hangokra azt, hogy olyan, mint a pléhre pisilés. Meg azt sem, hogy Anya miért éppen öt órakor szereti felmosni ilyenkor a hálószobát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése