Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 29., hétfő

Gyorsjelentés


HÉT hónapos lettem MA.
HAT olyan gyümölcs vagy zöldség van, amit eddig kóstoltam és ízlett: az alma, a barack, a szilva, a füge, az uborka és a paradicsom.

ÖT esküvőben voltam eddig, az egyik jobban tetszett, mint a másik!
NÉGY olyan fogam van, ami eddig kibújt (alul kettő – fölül kettő).

HÁROMszor szoktam aludni általában napközben.

KETTŐ olyan alkalom volt eddig, amikor hosszabb időt kellett anya és apa nélkül töltenem – mindig azt magyarázták, hogy most kettesben szeretnének lenni…
és EGYetlen egyszer volt csak, hogy ez idő alatt beteg lettem volna. De akkor is csak egy kicsikét.

 

Anyáék azt mondják, hogy vége van a nyárnak, meg hogy nemsokára már a karácsonyra kezdünk el készülni, az után meg óóóó jaaaaaaj, már jön is az én egyéves szülinapom.

De addig még nagyon sok dolgom van!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése